چهار شنبه , فوریه 20 2019
سرخط خبرها
خانه / روانشناسی و علوم تربیتی / پاورپوینت بررسی دیدگاه رشدگرا در نظریه های برنامه ی درسی

پاورپوینت بررسی دیدگاه رشدگرا در نظریه های برنامه ی درسی

پاورپوینت بررسی دیدگاه رشدگرا در نظریه های برنامه ی درسی

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 909 کیلو بایت
تعداد صفحات 25
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی دیدگاه رشدگرا در نظریه های برنامه ی درسی، در قالب pptx و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

مراحل تحول افراد در دیدگاه رشدگرا

رشد عاطفی

رشد اخلاقی

بزرگسالی از دیدگاه نظریه پردازان دیدگاه رشدگرا

ابعاد علمی(کاربرد د ربرنامه درسی وآموزشی)

گامهای به کارگیری دیدگاه رشدگرا در کلاس درس

حساسیت نسبت به تفاوتهای رشدی

ارائه تکلیف وتعارض شناختی

تعامل با تکلیف یا معما

پرسش ها و وارسیهای گوناگون درارتباط با رشد اخلاقی

بازی

پذیرش نقش

برنامه های درسی همسو با دیدگاه رشدگرا

خلاصه و ارزیابی

آرمانهای تربیتی

تلقی نسبت به فرایندیادگیری

تلقی نسبت به یادگیرنده

تلقی نسبت به فرآیندآموزش

تلقی نسبت به محیط یادگیری

تلقی نسبت به ارزشیابی آموخته ها

قسمتی از متن:

مفهوم اساسی دیدگاه رشدگرا آن است که رشد و تحول افراد مراحل مشخص و قطعی دارد و برنامه ریزی درسی و راهبردهای آموزشی باید در جهت تسهیل این رشد و تحول طراحی شوند.
سه نظریه پرداز شاخص دیدگاه رشدگرا:
ژان پیاژه (رشد شناختی)
اریک اریکسون (رشد شخصیت)
لارنس کهلبرگ (رشد اخلاقی)

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع” بررسی دیدگاه رشدگرا در نظریه های برنامه ی درسی” می باشد که در حجم 25 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

درباره ی moory

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت تعارضات خانوادگی و پی آمدهای ناشی از آن

پاورپوینت تعارضات خانوادگی و پی آمدهای ناشی از آن توضیحات:پاورپوینت با موضوع تعارضات خانوادگی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *