جمعه , آگوست 23 2019
Breaking News
Home / روانشناسی و علوم تربیتی / پاورپوینت بررسی دیدگاه رشدگرا در نظریه های برنامه ی درسی

پاورپوینت بررسی دیدگاه رشدگرا در نظریه های برنامه ی درسی

پاورپوینت بررسی دیدگاه رشدگرا در نظریه های برنامه ی درسی

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلpptx
حجم فایل909 کیلو بایت
تعداد صفحات25
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی دیدگاه رشدگرا در نظریه های برنامه ی درسی، در قالب pptx و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

مراحل تحول افراد در دیدگاه رشدگرا

رشد عاطفی

رشد اخلاقی

بزرگسالی از دیدگاه نظریه پردازان دیدگاه رشدگرا

ابعاد علمی(کاربرد د ربرنامه درسی وآموزشی)

گامهای به کارگیری دیدگاه رشدگرا در کلاس درس

حساسیت نسبت به تفاوتهای رشدی

ارائه تکلیف وتعارض شناختی

تعامل با تکلیف یا معما

پرسش ها و وارسیهای گوناگون درارتباط با رشد اخلاقی

بازی

پذیرش نقش

برنامه های درسی همسو با دیدگاه رشدگرا

خلاصه و ارزیابی

آرمانهای تربیتی

تلقی نسبت به فرایندیادگیری

تلقی نسبت به یادگیرنده

تلقی نسبت به فرآیندآموزش

تلقی نسبت به محیط یادگیری

تلقی نسبت به ارزشیابی آموخته ها

قسمتی از متن:

مفهوم اساسی دیدگاه رشدگرا آن است که رشد و تحول افراد مراحل مشخص و قطعی دارد و برنامه ریزی درسی و راهبردهای آموزشی باید در جهت تسهیل این رشد و تحول طراحی شوند.
سه نظریه پرداز شاخص دیدگاه رشدگرا:
ژان پیاژه (رشد شناختی)
اریک اریکسون (رشد شخصیت)
لارنس کهلبرگ (رشد اخلاقی)

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع” بررسی دیدگاه رشدگرا در نظریه های برنامه ی درسی” می باشد که در حجم 25 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

About مقاله ها

Check Also

دانلود- چگونه مشکل کمرویی و گوشه گیری را در دانش آموزان حل کردم

چگونه مشکل کمرویی و گوشه گیری را در دانش آموزان حل کردم دسته بندی روانشناسی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *