جمعه , آوریل 19 2019
سرخط خبرها
خانه / روانشناسی و علوم تربیتی / پاورپوینت بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی

پاورپوینت بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی

پاورپوینت بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 402 کیلو بایت
تعداد صفحات 23
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی، در قالب pptx و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

دیدگاه برنامه درسی چیست؟

دیدگاه رفتاری

شاخص ترین نظریه پرداز رفتاری

کاربردهای دیدگاه رفتاری در آموزش

مولفه های دیدگاه رفتاری

شرطی کنشگر

شرطی متقابل

فنون شرطی متقابل

حساسیت زدایی نظام مند

آموزش رفتار جرأت آمیز

مولفه های آموزش رفتار جرأت آمیز

آموزش و پرورش قابلیت مدار CBE

منطق حاکم بر رویکرد قابلیت مدار

هدف های مبتنی بر معیار

یادگیری در حد تسلط

نقاط مثبت دیدگاه رفتاری

ضعف های دیدگاه رفتاری

قسمتی از متن:

دیدگاه رفتاری در طی چند دهه گذشته در آموزش و پرورش نفوذ بسیاری داشته و از طریق نهضتی موسوم به ((قابلیت مدار)) این تاثیر استمرار یافته است . آموزش و پرورش قابلیت مدار بر هدفهای رفتاری، اندازه گیری مبتنی بر معیار و شیوه های یادگیری در حد تسلط و سایر تدابیر ناظر بر پاسخ گویی تأکید می ورزد و از این طریق برنامه های تربیت معلم، آموزش ابتدایی و متوسطه و همچنین حداقل قابلیتهای ضروری برای فراغت از تحصیل را تحت تاثیر قرار داده است.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع” بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی” می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

درباره ی مقاله ها

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت تجسم از بدن

پاورپوینت تجسم از بدن توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع تجسم از بدن،در قالب ppt و در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *